Teemme asiakastiedosta yrityksesi kilpailuedun
Steerille asiakashallinnan haasteet ovat mahdollisuuksia.
Tutustu asiakasjohtamisen osaamiseemme, modulaarisiin suhdehallinnan ratkaisuihimme ja kustannustehokkaisiin SaaS-palveluihimme.
Autamme organisaatiotasi tekemään asiakastiedolla asiakasarvoa.
Steeri tarjoaa työkalut asiakasanalytiikan, asiakasdialogin ja asiakastiedon laadunhallinnan kehittämiseen.
 
Salesforce.com, Oracle Fusion CRM ja Siebel CRM -ratkaisut ketterästi käyttöön
 
Business Intelligence
-ratkaisut SaaS-palveluista
tietovarastohankkeisiin
 
iSteer Dialog ja iSMS
-ratkaisut monikanavaiseen myyntiin, viestintään ja asiakaspalveluun
 
iSteer CDM
-integraatiopalvelu useiden tietolähteiden, tuplien ja datanlaadun hallintaan
 
Tuoteriippumattomat järjestelmämäärittelyt, evaluoinnit ja toimintamallit käyttöönottoon